מכחיש את הפרסום: בנט בהודעה על כוונותיו הפוליטיות

    אבי יעקב No Comments on מכחיש את הפרסום: בנט בהודעה על כוונותיו הפוליטיות

    לאחר שפורסם בימים האחרונים שראה"מ החליפי נפתלי בנט שוקל להתמודד בבחירות הקרובות, מלשכתו נמסר שאין כל שינוי מהודעתו הקודמת, ופניו לפסק זמן מהחיים הציבוריים

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    12:30
    05.05.24
    חדשות קול חי No Comments on החמאס: אין מכשולות מהותיים בדרך לעסקה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים פורסם שראה"מ החליפי נפתלי בנט שוקל לחזור בו מהודעתו שלא יתמודד בבחירות, והוא קיבל סקרים שלפיהם רשימה ברשותו תעבור את אחוז החסימה, ותהווה שוב לשון מאזניים.

    אך הבוקר, לשכתו מכחישה את הדיווח: "ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות. אחרי עשור בשדה הפוליטי, במהלכו כיהן כשר כלכלה, חינוך, ביטחון וכראש ממשלה, בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים" כך נכתב.

    "השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות. בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים" הוסיפו בלשכת ראה"מ החליפי.

    אמש, העריכה מנכלי"ת ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין, כי לדעתה בנט לא יחזור בסיבוב הזה לחיים הפוליטיים. "בנט שואף לחזור בעתיד למערכת הפוליטית, גם אם הוא יעבור את אחוז החסימה הוא לא יחזור עכשיו. מה שהוא עשה זה מה שנכון לו לעשות בעת הזו, הוא רוצה לחזור מחוזק בהמשך" אמרה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית".

     



    0 תגובות